Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

eman1

29. 6. 2008 22:34
Dneska jsem taky

jedno takové prase na silnici poznal- Zastavil jsem před přechodem a proti mě jedoucí Němec se neobtěžoval. Není o národnosti je to o lidech.

0 0
možnosti

Mluv, mluv, zajímáš mne!

28. 6. 2008 8:01
Tolik

idiotů s takovým množstvím generalizace se jen tak nenajde.

0 0
možnosti

Prochy20

28. 6. 2008 7:55
Passat

Největší hovada jezděj v Passatech a v nejnovějších Octávkách...!!!!;-O

0 0
možnosti

OrpheusF1

28. 6. 2008 0:00
přenosná kultura

Musím s autorem souhlasit, mám navíc ještě jednu smutnou zkušenost. němci naopak na našich silnicích jezdí jako dobytci, tedy něco, co si doma nikdy nedovolí.

0 0
možnosti

Bůh Nejvyšší (12)

28. 6. 2008 1:24
Nelze než souhlasit.

Doma jsou hodné stádo, tady jeden Heydrich vedle druhého. :-P

0 0
možnosti

-hp-

27. 6. 2008 21:51
Vzdalenost mezi vozidly

Cha! Tady si nechas 1,5 m za autem a uz se ti tam cpe nejakej namyslenej radobypodnikatel (nejhorsi jsou s pardubickou znackou), takze si ani nemuzes nechat bezpecnou vzdalenost. A nemusis ani na dalnice! barbina v SUV Ti klidne vlitne z vedlejsi, ackoli tam ma svisly trojuhelnik a asfalt je pocmarany, ze by to pochopil i slepejs! A ceska specialita? Nedani prednosti protijedoucimu - idioti nerspektuji ani pravidla ani logiku - chces odbocit vpravo, mas 2 pruhy na vybranou (nebo dokonce 2 odbocujici soubezne pruhy jako u Sterbohol) a z protismeru se Ti tam cpou a jeste se divi.... jj, Ramba dalnic a silnic !!!

0 0
možnosti

Bůh Nejvyšší (12)

28. 6. 2008 1:28
Například v Praze je nejlepší jezdit starým křápem.

Pasivní ochranu moc neužiješ, stejně se jede max 50-70. Ale každej frajer s autem za x set tisíc si rozmyslí jít do souboje o pruh nebo o křižovatku. Mně je to s takovým křápem jedno, jeho by to stálo desítky, ne-li stovky tisíc. Pro Prahu doporučuji vícebarevné šroty, tím zdůrazníš, že se nehody nebojíš! ;-D

0 0
možnosti

pospecnik

27. 6. 2008 21:32
blebleble....

... a vůbec: my Češi jsme na silnicích prostě trubky - a jak jsem Moravák, tak nejhorší jsou Brňáci a Ostraváci... ;-) Osobně jsem trvale skoro 2 roky v UK, jezdím tam autem, a při všem svým výhradám vůči Angličanům (a Angličankám ;-) ), za celou dobu jsem se nesetkal dokonce ani s banální nehodou! Kultura ježdění autem je o tisíc procent někde jinde ... ovšem je také pravda, že když se mi jedinkrát stalo, že jsem na 30 jel 50 (mil), Her Majesty mě předvolala natvrdo k soudu - od kterého mě zachánilo pouze to, že to bylo poprvé... :-/

0 0
možnosti

Bůh Nejvyšší (12)

28. 6. 2008 1:23
Vidíš to, jezdíš jako prase,

navíc v zemi, kde se nevyrábí žádný pořádný auto. A jezdíš tam vůbec po tý jejich správný straně? Levicová společnost, jezdit vlevo, volit vlevo. Ale stejně si myslím, že jejich kultura je daná povolením 0,5 promile! ;-D

0 0
možnosti

ovoce.zelenina

27. 6. 2008 21:30
Drobná poznámka

jako starší zkušený šofér zde prohlašuji, že český řidič je nejhorší řidič rozhodně v Evropě, kterou jsem projel. Mnohde nedržují mnohé předpisy, ale chovají se jako gentlemani. Český řidič je většinou podobný rozzuřenému bejku a neustoupí a neustoupí, domnívá se, že on je pánem ale ostatní si myslí totéž.

0 0
možnosti

Milan Pokorný

27. 6. 2008 21:35
Re: Drobná poznámka

tak tak, to je ten největší rozdíl

0 0
možnosti

pospecnik

27. 6. 2008 21:22
Není to jen o Němcích

Všude se najdou řidiči slušní a ostatní... Ti, co píšou, že v Německu je to stejné jako u nás: co když je na vině jiná SPZ než německá? Vsadím se, když jedete s německým autem, je chování ostatních řidičů kolem vás jiné než se značkou českou. Prostě nejlepší z Čechů, nebo spíše obecně z východních cizinců, je 10 hromad hnoje za nejhorším póvlem z Němců... Ale to je jiná otázka než chování řidičů za na silnicích... A mimochodem, jsou znatelné rozdíly mezi např. Bavoráky a třeba Němci ze Saarlandu - první se nám Čechům mentalitou velmi podobají, ti druzí jsou spíše Francouzi mluvící německy... Kdo se trochu pohyboval po Německu, ne jen jako paštikový turista nebo kamioňák, pochopí, o čem mluvím... ;-)

0 0
možnosti

Bůh Nejvyšší (12)

28. 6. 2008 1:20
Meleš dost pátý přes devátý a tvoje sebevědomí je na nule.

Rv

0 0
možnosti

tanas

27. 6. 2008 21:09
kecy nemaj cenu

Rvihojte přitvrdila: přepsáním článku tlačíte zas na cajty A POUZE NA CAJTY! NABÍDNĚTE VÍC NEŽ TOHLE! například srovnejte české a německé dálnice co se týče kvality a kvantity! V Německu mám najeto pár km, a pokutu za 8 let jednu, před českou hranicí, za předjetí kamiónu...na okresce, na plné čáře;-).

Faktem je, že neurotiků na trase Praha-Brno je nepočítaně!Rv

0 0
možnosti

liberecak

27. 6. 2008 18:49
autor objevil ameriku

Sorry ale nic novýho v textu není, od prvního odstavce sem věděl, o čem to celý bude. A čím to je, že všichni pořád jezdíte po té D1? Já jedu po D1 tak 1x-2x do měsíce, vždycky to z Prahy mám za hodinku a čtvrt a bez problémů. Autor asi neumí moc jezdit.

0 0
možnosti

pospecnik

27. 6. 2008 21:47
Re: autor objevil ameriku

Ale no ano, nikdo vám nebere vaše řidičské umění... Ale článek je o něčem jiném... Přeložím, pokud to není patrno - o bezohledném a sebestředném chování českých řidičů... Ale v zájmu objektivity: konkrétně D1 (ale i jiné dálnice a také Praha) ve smyslu "kultury dopravy" výrazně dospěla... Dnes zde blikající a gestikulující debily a podobné kreatury potkáte výrazně méně často než před pár lety...

0 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3895x
sportovní fanoušek

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy