Děkujeme za pochopení.
Gumofka
německo?
to už dávno není svaté, zkuste si jet po německé dálnici v pondělí ráno, nebo v pátek odpoledne, jede tam samej pendler (němec, ne auslendr), všichni jedou v levym pruhu, pravej je prázdnej, sem tam punto. Na sebe jsou nalepení všichni a každej z nich se snaží předjet druhého, aby přijel o tři minuty domů dřív. Mladý oslové v osamolepkovaných kárách za 500€ vás před sebe nepustí, i kdyby byl pravý pruh kilák prázdej, často mám chuť podjíždět, protože je to jen provokace..jo a na blikání odpovídám zadní mlhovkou. Zas tak velký rozdíly tam nevidím, je fakt, že jsou to spořínci a šetří teď drahou naftu, takže nemecké dálnice zpomalily, drahá nafta se na rychlosti podepisuje už i u nás, je to její jediná výhoda.
Bubrak
Re: německo?
Presne souhlas, v Nemecku jezdej nemci uplne stejne jako cesi tady, obcas tam jedu a zadnej rozdil. Pravej pruh prazdnej ale nemec jede v levym, stejne tak lepeni zezadu kdyz predjizdim nakladak a jsem vedle nej. Prasata nemce sem potkal i u nas, ale s prehledem vedou polaci.
Svent
Každý barák se zametá odshora
Podle mne ten stresový systém je tak nastaven, sítí dálnic, kvalitou dálnic - po D1 se dá trochu jet jen v levém pruhu, což nutí jet rychle. Jinak snad něco z auta upadne. Nesmyslné omezení rychlosti, to je na extra blog atd atd. Ten tlak na řidiče vyvolává protitlak, lidi jezdí jak utržený ze řetězu, díky bodům odjíždějí od nehod, prostě je to nastavením systému, nikoliv v lidech. Ovšem od termitů, jak byli nazváni zákonodárci na nějakém serveru nelze čekat výkon, jen tupé zvedání rukou podle stranické příslušnosti jako v Národní frontě za socíku. Mějte se jak chcete
loren
Pisatel si spletl asi sechzehn a sechzig.
120 km/h ... "že bezpečná vzdálenost v této rychlosti je zhruba šestnáct metrů " - trapná chyba, která znamená, že pisatel nemá vůbec představu, jaký odstup by měl ON udržovat při řízení. Pisatel si spletl asi sechzehn a sechzig.
Na německých dálnicích je často upozrnění "halber Tacho" - tedy že bezpečný odstup od vozidla přede mnou v metrech je polovina rychlosti v kmh. Při 120 km/h tedy odstup 60 m.
loren
Re: Pisatel si spletl asi sechzehn a sechzig.
A tohle taky není pravda: "v Německu jezdí čeští řidiči daleko ohleduplněji než doma". Přesto, že je procento českých řidičů na německých dálnicích hluboce pod 1%, mám dojem, že asi tak každý pátý až desátý RAMBO, kterého na německé dálnici potkám, je Čech. A ti, kteří v Německu jezdí ohleduplněji, ti si tam na to zvykli a jezdí tak i doma v Čechách - třeba já. Třeba nás bude přibývat...
kacer.blog
Dřív to byli strejdové v klobouku,
dnes zahlédnu baseballku a hluboký náklon do středu auta a prchám. Ze značek pak bezkonkurenčně vede Passat bez rozdílu stáří a modelu. V Německu to sice již není, co bývalo, ale máte pravdu, že je tam o 1000% lepší ježdění. Nesouhlasím ale, že by to bylo represí ze strany policie. Němci a jiné národy to mají v sobě. Říká se tomu občanská společnost - nestarám se (přeneseně) jen o své panděro, ale i o své okolí a zájmy celku. Policie pak jen tenhle postoj podporuje tím, že ztrestá ty, kdo řád porušují. Napadne-li mě, že do silnice může vběhnout pes nebo dítě, nebude mi dělat problém jet v obci 50, zastavit před přechodem, pustit z vedlejší či pochopit, že někdo jede pomalu. Ale také uklidit bobky po svém psu a třídit odpad...
liberecak
Re: Dřív to byli strejdové v klobouku,
jo, Němci už se párkrát starali o celý svět a jak to dopadlo...
acpu
dalnice
Také si myslímže autor po německých dálnicích moc nenajezdil:-) Ono je běžné že když se přesunu v 170 do druhého - třetího pruhu podle dálnice, každou chvíli má člověk za zády porsche, M3 a pod., které mu dává blikáním najevo aby nezacláněl:-) Ale jinak je to pravda, tam se jezdí víc v pohodě, tady se řidiči jen naučí předpisy, značky, křižovatky a tím to hasne. Jak se vlastně má člověk chovat na silnici, to jaksi v osnovách autoškol chybí, jezdit tam nikoho neučí.
zo
Re: dalnice
Vědomě pane kecáte.Mám na německých dílnicích pěkných pár desítek tisíc najeto.Ale že by se někdo takhle choval jsem vůbec nezaregistroval.Asi jste jen chtěl bejt v opozici že jo?Asi z principu.Takže pro příště.Nevymýšlejte si.
paltt
Bohuzel - pravda
Jsem divnej? Podle nazoru riducu v CR zrejme ano. Jezdim totiz podle predpisu. Kdybych nejezdil, jsem jiz davno bez ridicaku. Proc? Protoze se to zkratka tak ma delet. Ziji v dlouha leta v UK, {predtim Australie} a abych rekl pravdu mam skutecne z Ceskych ridicu strach. Po smutnych zkusenostech ze silnic a dalnic {nezaslouzi si toto oznaceni} z Ceske republiky, jsem se po zrale uvaze rozhodl, ze tam jiz autem nikdy nepojedu.
"Plouzil" jsem se pri predjizdeni nekolika kamionu kdyz odzadu doslova priletela Fabie a zacala na me zurive blikat. Nastesti mam Audi A6 takze jsem pridal a »milej Ferda« za volantem do me nenaboural. Co tim sledoval, proc divoce gestikuloval a kam vlastne tak spechal nevim. A ani me to nezajima. Dulezite pro me je, ze takovemu piratovi nepatri volant do ruky.
Nicmene kazdemu klidne na potkani sdelim svoje OSOBNI zkusenosti. A rozhodne nedoporucim, aby se nechal v CR na silnich zabit. Nic vic, nic min.
o.kostal
autor je uplne mimo, nebo moc nejezdi
typ auta nema s priblblou jizdou nic spolecneho. Ja to zase vidim casto opacne. Cim vetsi auto, tim pokojnejsi ridic, ale mezi obema (mezi bohaci i mezi sockami) se najdou rychlici. Obe skupiny vsak maji vetsinu ridicu amateru a proto jsou nehody.