Milan Pokorný

sportovní fanoušek
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3895x

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy

Milan Pokorný

Několik oranžových povolebních postřehů

Je už sice pár dní po volbách a strana, ze které jsem měl opravdový strach (tzn. ČSSD) je zřejmě mimo veškeré důležité rozhodování o budoucnosti ČR, ale přesto mi to nedá nezastavit se u některých věcí, kterých jsem i u oranžové strany všiml.

3.6.2010 v 13:06 | Karma: 41,25 | Přečteno: 3080x | Diskuse| Politika

Milan Pokorný

Komunisté by se omlouvat neměli

Čas od času vyvstane v naší společnosti debata o tom, zda by se komunisté měli, nebo neměli omlouvat za svou minulost. Trochu jsem si o tom zapřemýšlel a došel jsem k názoru, že taková omluva by se po nich vůbec neměla žádat.

7.12.2009 v 10:53 | Karma: 28,74 | Přečteno: 1431x | Diskuse| Společnost

Milan Pokorný

Dojemná starost pana Paroubka

Nebudu teď komentovat aktuální výrok Ústavního soudu o odložení termínu voleb, spíš mě zaujalo toto prohlášení pana Paroubka:

2.9.2009 v 9:43 | Karma: 36,80 | Přečteno: 1765x | Diskuse| Politika

Milan Pokorný

Paroubkova autíčka

Při sledování včerejšího dílu pořadu Nedělní partie na TV Prima, kde byl hostem Jiří Paroubek, jsem se přesvědčil, že někdo z Lidového domu to rozhodně nemá v hlavě v pořádku.

2.2.2009 v 11:00 | Karma: 35,51 | Přečteno: 2351x | Diskuse| Politika

Milan Pokorný

Naprostá ztráta soudnosti Petra Bendla

Nejsem obyvatel (již brzy) bývalého hejtmanství Petra Bendla, takže nemohu posoudit, do jaké míry byl, nebo nebyl dobrým hejtmanem. Tím se ani zabývat nehodlám.

23.10.2008 v 16:07 | Karma: 28,82 | Přečteno: 1937x | Diskuse| Politika

Milan Pokorný

Kdy se zbaví ODS šibalů?

Politik, který zneužívá svého postavení k tomu, aby z něj finančně profitoval on, nebo okruh jeho známých, se dá nazvat různě – vykuk, lump nebo gauner.

14.7.2008 v 8:22 | Karma: 39,32 | Přečteno: 5545x | Diskuse| Politika

Milan Pokorný

Češi jsou "Rambové dálnic"? Bezpochyby ano!

Včerejší MF Dnes se na svých stránkách zmínila o článku, ve kterém německý publicista tituluje české šoféry označením „Rambové evropských dálnic“. Po přečtení této kratičké analýzy jsem si s jistou trpkostí uvědomil, že musím dát autorovi zcela za pravdu.

27.6.2008 v 8:20 | Karma: 39,63 | Přečteno: 5109x | Diskuse| Společnost